Hieronder ziet u veel gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Schroom niet om contact met ons op te nemen.

 

1. Op welke manieren kan ik bij KC Witgoed betalen/afrekenen?
Bij ons kunt u uw bestelling afrekenen met IDEAL. Reparaties aan huis kunt u cash betalen of met mobiele PIN. Creditcardbetalingen zijn mogelijk, echter brengen wij u daarvoor 2% extra kosten in rekening.


2. Wat is de leveringstermijn van witgoed onderdelen? En van witgoed-apparaten?
Indien wij het onderdeel op voorraad hebben heeft u het meestal de volgende dag nog in huis, mits voor 17.00 uur besteld. In alle andere gevallen moet u rekening houden met een leveringstermijn van 2-3 werkdagen.
​Witgoed-apparaten zoals wasmachines, drogers en vaatwassers kunnen wij in overleg met de klant vaak dezelfde dag nog leveren, als ze op voorraad zijn. Ook in de avonduren. In andere gevallen moet u rekening houden met een levertermijn van 1-3 werkdagen.


3. Mijn (af)wasmachine is defect. Hoe snel kan er een monteur langskomen voor reparatie?
KC Witgoed onderscheidt zich met een zeer snelle Reparatie Service, want wij beseffen als geen ander hoe vervelend het is als de (af)was zich opstapelt. Wij proberen altijd dezelfde dag nog langs te komen om uw defecte wasmachine, droger of vaatwasser te repareren.


4. In welke regio's voeren jullie witgoed reparaties uit?
KC Witgoed heeft een uitstekende reparatie service voor wasmachine, droger of vaatwasser in de volgende regio's:

Provincie Noord Brabant

Provincie Gelderland

Bent u net buiten deze regio's woonachtig? In overleg is het mogelijk dat wij ook in de provincie Utrecht en de Drechtsteden reparaties uitvoeren. Informeer vrijblijvend.


5. Op welke dagen en op welke tijden repareren jullie witgoed?
KC Witgoed repareert van maandag tot en met vrijdag, en in spoedgevallen ook in het weekend. Wij kunnen reparaties uitvoeren tussen 09.00 en 21.00 uur van maandag t/m vrijdag, en tussen 11.00 en 16.00 uur op zaterdag.


6. Hoe hoog zijn de voorrijdkosten voor reparaties bij jullie?
Wij hanteren geen voorrijdkosten maar een starttarief van slechts €59,- incl. 21% btw. Diagnose en de eerste 15 minuten montagekosten zitten hierbij inbegrepen, nieuwe onderdelen uiteraard niet. Kleine reparaties die binnen 15 minuten uitgevoerd kunnen worden zonder nieuwe onderdelen te hoeven gebruiken kosten dus slechts €59,-. Daarna bedraagt het reparatietarief €19,50 per kwartier inclusief 21% btw. Wij rekenen in blokken van 15 minuten.


7. Heeft de monteur altijd de benodigde onderdelen bij zich om de reparatie uit te kunnen voeren?
Onze monteur heeft de meest gangbare onderdelen van de meeste merken (Bosch, Siemens, AEG, Miele, Whirlpool, Bauknecht, Indesit, Samsung, LG) altijd bij zich. Het kan echter voorkomen dat er onverhoopt toch een onderdeel besteld moet worden. De monteur komt dan een andere dag bij u terug om het onderdeel alsnog te plaatsen. U betaalt hiervoor geen extra kosten.


8. Als de monteur nog een keer terug moet komen omdat een onderdeel besteld moest worden, betaal ik dan extra voorrijdkosten of nogmaals het starttarief van 59 euro?
Nee, wij hanteren sowieso geen aparte voorrijdkosten. Een eventueel tweede huisbezoek kost dus niets extra.